SHIVA - Lord of Dance - TRUTH and DESTRUCTION



So. It is the matter of Balance...? 
What should we fight for not to give up ? 
What should we release to forgive ?

Think twice. 

Not to think conveniently for easy way 
But talking with our pure spirit ..

Photo : Shiva ( Lord of Dance ) 
Sculpture of Shiva show him dancing, surrounded by a Ring of Fire. The figure crushed under his feet represents “ignorance”.
Shiva is renowned for his profound knowledge, awesome strength, and his cosmic dance, which symbolizes both “ TRUTH” and “ Destruction “.

Today I opened one of boxes I sent from South Africa. This shiva traveled from India to South Africa , then came to Japan now. 
I am feeling ... Can we destroy the repeated ignorance to reach to our truth , finally ?

By Dancing with Fire...
やはりバランスということのようで。
何と戦うべきか 
何を解放するべきか
同時によーく感じてみる必要があると。
自分の都合の良いように解釈するのではなく。

インドから南アフリカに渡った後、私と共に日本に来てくださったシバ神を今日ようやく箱から出すことができました。足元が少しかけてヒビが入ってましたが、なんとか無事でした。 
繰り返される無知の輪を破壊するように炎の中で踊るシバ神を眺めながら、いろいろ感じます。
遂に私たちは、私たちの真実に到達することができるのでしょうか?



コメント

人気の投稿